seolearning

ساخت وبلاگ

آموزش یکی از مسائل بسیار مهم نظام های تعلیم و تربیت است . منظور از آموزش، فرآیند دو سویه یاددهی یادگیری اطلاعات، مهارت ها و نگرشهای مثبت درباره موضوعی است که متناسب با گروه سنی خاص و در شرایط زمانی معین به اجرا در آمده است .امروزه هدف از تعلیم و تربیت تنها انتقال میراث فرهنگی و تجارب بشری به نسل جدید نیست.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 232 تاريخ : دوشنبه 27 خرداد 1398 ساعت: 15:25

پیش دبستانی ، که با نام دوره پیش‌دبستان یا دوره آمادگی نیز شناخته می‌شود، در نظام آموزشی ایران، دوره‌ای است که کودکان در یک یا دو سال قبل از ورود به دبستان می‌گذرانند. این دوره جهت آماده ساختن کودکان ۵ ساله برای ورود به دبستان است و واحدهای مستقل یا ضمیمه دبستان‌ها تحت عنوان «آمادگی» تأسیس و توسعه یافته‌است. دراین واحدها، کودکان ۵ ساله به مدت یک سال طبق برنامه خاصی برای ورود به دوره بعد آماده می‌شوند.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 244 تاريخ : يکشنبه 19 خرداد 1398 ساعت: 13:41

ضوابط و معیارهای طراحی دانشکده معماری : عملکرد هر فضا در نهایت تابعی از انسان است. استفاده هایی است که (انسان) به عنوان یگانه موجودی که روح فضا را درک میکند، از فضا دارد. حال این فضا می خواهد یک بیمارستان باشد ،یا یک مرکز تفریحی یا یک ارامگاه یا …انچه که مهم است شناخت نیاز های انسان در ان فضایی ست که میخواهیم طراحی کنیم برای تعیین درست تر این نیازها باید عواملی مانند فرهنگ ، اقلیم ، اقتصاد ، جامعه شناسی و… را مورد دقت و بررسی قرار دهیم.

seolearning...
ما را در سایت seolearning دنبال می کنید

برچسب : ضوابط و معیارهای طراحی دانشکده معماری, نویسنده : علی رحمانی gymnocactus بازدید : 223 تاريخ : شنبه 4 خرداد 1398 ساعت: 19:47